יום רביעי, 31 במרץ 2010

עברתי טסט

בביקור האחרון בטיפת חלב, חוץ מחיסון שקבלתי (יאאאא כמה בכיתי), עברתי בדיקת רופאה לראות אם אני מתפתחת כמו שצריך. היא בדקה לי את האזניים, הרגליים ועשתה לי כלמיני תרגילים כמו שאני עושה עם אמא בבית וכבר הכרתי אותם. אחר כך היא גם בדקה:
* שאני מחזיקה ראש כשאני שוכבת על הבטן ונעזרת במרפקים החמודים שלי
* שהידיים שלי פתוחות אבל שאני סוגרת אותן כשנותנים לי צעצועים כדי לתפוס אותם
* שאני עוקבת בעיניים ועם הראש אחרי צעצועים או אנשים וגם אחרי הקולות שלהם
* שאני מדברת ומפטפטת (קצת התביישתי אז לא דיברתי שם הרבה אבל ברור שאני מדברת!)
את הכל עשיתי כמו שצריך ועברתי בהצלחה רבה.
דבר אחד הם לא בדקו: אם אני מתהפכת מהבטן לגב.
ובכן, חבל מאוד - כי היכונו לחדשות המרעישות: אני מתהפכת! אמנם עדיין לא כל פעם ויכול להיות שהפעמים שבהן התהפכתי היו קצת מקריות - אבל אני שמחה.
רציתי לצרף תמונה של התהפכות אבל מרוב התלהבות אפאחד לא צילם אותי - לכן אצרף סתם תמונה לא קשורה.
ביי בנתיים
גילי



נ.ב. בימים אלו אני בת 3 שלושה חודשים, שוקלת 5.500 ק"ג והגובה שלי 58 ס"מ.