יום שני, 8 במרץ 2010

על חוגים ושאר ירקות

מלפני חודש בערך התחלתי ללכת לכלמיני חוגים. ככה זה בחופשת לידה - צריך לנצל את הזמן לפני שיגמר ויתחיל הפעוטון :(

החוג הראשון שנרשמתי אליו הוא למעשה לא ממש בשבילי אבל אני נהנית ממנו מאוד. קוראים לו "נשים מדברות אמהות", שם פלצני, אני יודעת - אבל הוא אחלה בּחלה. בעצם זו קבוצה של 6 אמהות שנפגשות פעם בשבוע ומקשקשות כל פעם על נושא אחר שקשור באמהות שלהן, על כלמיני קשיים ורגשות שעולים בהן בגלל שאנחנו הופענו לפתע פתאום בחייהן. בקיצור, מבחינתי זה בלבולי ביצים אבל העיקר שאמא שלי נהנית. השוס הוא שיש שם עוד חברה' חמודים כמוני ונחמד לי להכיר. אנחנו שרועים יחד על שמיכה - מדברים קצת, פולטים קצת ובוכים קצת. פשוט כיף.

החוג השני שהצטרפתי אליו הוא עיסוי תינוקות אצל נעמה. החוג הזה הוא כיף אמיתי כי מרכיב מרכזי בו הוא להיות בעירום (או חצי עירום) דבר שחביב עלי מאוד. בשיעור הקודם התעסקו לי ברגליים ובפולקעסים, מרחו אותי בשמן, ליטפו לי את הטוסיק ובסך הכל היה חיובי ביותר. שוב, כל זה היה יחד עם החברים שלי מהקבוצה הקודמת. כבר הספקתי לשים עין על תינוק אחד: קוראים לו הראל, הוא עוד לא בן 3 חודשים וכבר מתהפך מהבטן לגב. נשמע טוב, לא?

אני מצרפת תמונה של עם החברים מהקבוצה (שמשום מה מסתכלים הפוך ממני).
צ'או בנתיים,
גילי