יום שני, 1 במרץ 2010

תקציר הפרקים הקודמים


אמממ... שלום, קוראים לי גילי.
אני בת 10 שבועות (בדיוק היום!). התכוונתי לפתוח את הבלוג ממש עם הלידה (ואפילו עוד קודם) אבל לגמרי לא הספקתי. קקי, פיפי ושינה - אתם יודעים...

איפה להתחיל?

אספר בקצרה שנולדתי בבית חולים בני ציון בשבוע 38+2 בניתוח קיסרי - בגלל שישבתי בכיף עם הטוסיק למטה. ניסו להפוך אותי בדרכים שונות (דיקור, מוקסה, היפוך חיצוני - כאב לי רצח!) אבל היה לי נוח ככה ולא התחשמק לי לשתף פעולה.
נולדתי קטנה ורזה במשקל 2.600 אבל כבר הדבקתי את הפער והיום אני שוקלת 4.5 ק"ג.
אני מוכשרת (אם אפשר להשתחצן), וכשאני שוכבת על הבטן אני מרימה את הראש שלי יפה וגבוה ומזיזה מצד לצד. רק לא מזמן התחלתי לחייך ואני משתדלת להתקמצן ולא לפזר יותר מדיי חיוכים עכשיו כדי לשמור לאחר-כך.
אני אוכלת בערך כל 3 שעות חוץ מבשעות הערב, בין 19:00-01:00, אז אני מושכת 6-7 שעות רצוף בלי אוכל.
יש לי קקי ירוק וחמוד. אני עושה אותו בערך פעם ביום ולפעמים הוא גולש לי מהחיתול :(
זהו בנתיים,
צירפתי תמונה שלי מגיל 3 ימים להתרשמות.

'תראות.