יום שישי, 9 באפריל 2010

ממתקי בלוג

בלוג קנדי (יענו blog candy) זה משהו שאמנם אי אפשר לאכול (זה טוב, כי אני עדיין לא בקטע של מוצקים) - אבל אפשר לזכות בו:
בלוגרים ברחבי הרשת, בדרך כלל כאלו יצירתיים ומוכשרים, נותנים מתנות, לרוב עבודת-יד, לרגל יומולדתו של הבלוג, או מספר כניסות מסויים או מאורע שווה אחר.
רציתי לספר על שני ממתקי בלוג שכאלו, מתוך שלל הבלוגים שאני קוראת ואוהבת:

האחד, מהבלוג של דנדושה. דנדושה היא גולשת מוכשרת, שתופרת לבת שלה, מאי, מלא בגדים מהממים (אמא, תביני את הרמז) וגם יוצרת עוד המון דברים יפייפיים אחרים. לאחות של דנדושה יש חנות, נקודה בכפר, שהתרחבה לאחרונה. דנדושה עיצבה לה מחדש את אתר החנות ולכבוד כל זה היא מגרילה שובר של 300 ש"ח לקנייה שם.











שווה ביותר.
האמת היא שאני מפנטזת רבות על החנות הזו. יש שם דברים מקסימים שישלימו את עיצוב החדר (הלא מעוצב) שלי. חבל שזה כל כך רחוק. היא חיבת לפתוח סניף בצפון.



והממתק השני הוא של קשת שאצלה באתר יש המון רעיונות ליצירה עם ילדים. קשת חוגגת שנה לבלוג ומגרילה מתנה שבא לי עליה מאוד. 
הלוואי ואזכה.
  



וכל זה גורם לי לתהות מתי אני אוכל לעשות בלוג קנדי כזה שווה? בנתיים כל מה שיש לי להציע זה חיתול ריחני מלא בכל טוב. מישהו מעוניין?